Treceți la conținutul principal

Mens sana in corpore sano

Stilul de viață sănătos a devenit un subiect foarte important datorită problemelor de sănătate care le întâmpină populația de mai bine de un deceniu încoace. S-a descoperit că stilul de viață precar (lipsa mișcării, alimentația tip fast-food, mâncatul în grabă, lispa odihnei) influențează starea de bine, de sănătate. O campanie pentru promovarea stitlului de viață sănătos? Perfect. Avem nevoie de un manager (aș putea fi eu, de ce nu, sau un medic nutriționist), de unul sau mai mulți sponsori (Nutrivita – promotorul nutriției sportive ar fi sponsorul ideal unei asemenea campanii), dar și de persoane care să implementeze  ideile celor implicați în organizarea campaniei. În cazul ăsta, iată cum aș proceda eu:

În primul rând m-aș gândi la campania în sine; ce teme pot aborda, unde le pot discuta, în ce locații, orașe etc. Într-o astfel de campanie aș aborda o tematică diversă, ca de exemplu: piramida alimentelor, cum recuoaștem legumele și fructele sănătoase și ce putem găti cu ele, plantele ideale pentru prepararea ceaiurilor și la ce ajută ele în privința sănătății organismului și a stării de bine, cum ne îmbrăcăm adecvat în funcție de anotimp și stare de sănătate, cum să gătim corect, sfaturi pentru a te privi în oglindă și a te iubi și nu în ultimul rând, aș organiza o săptămână de demonstrații care cuprind exerciții fizice simple, dar care influențează către un stil de viață sănătos. În al doilea rând, m-aș gândi serios unde aș putea organiza campania. Cu siguranță aș alege o sala de spectacole unde să aibă acces publicul larg, chiar dacă aș avea la intrare suma modică de 10-20 de lei, persoanele care doresc să participe primesc un bilet de intrare după ce plătesc. Demonstrațiile de fitness s-ar putea organiza la Sala Sporturilor acolo unde există. Aș denumi campania ”Mens sana in corpore sano” (în traducere: minte sănătoasă în corp sănătos).

Echipa cu care aș porni în campanie ar fi cuprinsă din: un medic nutriționist, un bucătar, un instructor de fitness, un psiholog, un designer vestimentar și diverse personalități care să împărtășească poveștile lor legate de stil de viață sănătos (vedete de televiziune, jurnaliști, bloggeri).
Și pentru ca un eveniment să aibă succes printre oameni, îl promovăm. Cu ajutorul sponsorului Nutrivita, a partenerilor SuperBlog și a blogurilor partenere acestuia, am face o treabă de milioane. Ei pot contribui la promovarea prin intermediul internetului care a devenit indispensabil și oricine poate vedea și accesa informația cu ușurință. Astfel poate participa oricine dorește la campanie, aceasta fiind adresată tuturor persoanelor de orice vârstă, gen, rasă, religie etc.
Persoanele care vor participa la campanie, vor primi cadouri în valoarea de 25 de lei care ar curpinde: dvd cu toate exercițiile fizice care vor face parte din demonstrație, câte un pachet de  biscuți fără gluten, câteva batoane proteice și un mic manual cu sugestii care s-au promovat în cadrul campaniei și cu promovarea aferentă a bloggerilor parteneri.


Pe lângă toate acestea, în cadrul sălii de spectacole aș organiza un mic târg de unde participanții pot achizioționa diverse lucruri ce vizează stilul de viață sănătos (cărți de bucate, produse nutriționale, accesorii pentru fitness).

Cam așa îmi imaginez eu o campanie de promovare a stilului de viață sănătos, chiar dacă este un articol scris pentru SuperBlog 2015, cine știe poate cineva se va gândi să organizeze un astfel de eveniment și mă implică și pe mine, sau poate voi fi eu cea care va face asta. Sănătate!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Snacks-uri și dulciuri de mult uitate

Eu sunt fana snacks-urilor. Încă de când eram copil ronțăiam tot felul de pufuleți aromați în fața blocului sau le cumpăram de la chioșcurile (erau parcă vreo 5 și mereu era tentație să privești în vitrină) din drum spre casă sau din drum spre școală. De foarte multe ori nu rezistam să nu desfac punga pe drum. Așa că m-am informat și am aflat de firma Standard Snacks care producea snacks-urile Oups, că a intrat în insolvență. Nu-i de mirare că acestea nu mai există. Așa că astăzi voi povesti puțin despre snacks-urile de mult uitate. Voi începe cu preferatele mele: OUPS! Senzaționale! Nu se mai fabrică așa ceva de foarte mult timp. Nu erau scumpe, dacă îmi amintesc bine costau estimativ 1 leu (10.000 lei). Favoritele mele erau cele cu pizza și ardei iute. Exista și varianta de popcorn, dar nu erau cele mai reușite. Biscuiții Bazzaconi . Ultima oară se găseau la kilogram, dar nu aveau același gust.  Îmi placeau foarte mult cei cu măsline și brânză. Erau produse tot de Standard

Amintiri de pe Yahoo Messenger

Nu aveți cum să nu vă amintiți de Yahoo Messenger. Chiar nu aveți cum! O parte din persoanele care au descoperit internetul prin perioada lui 2006 deschideau calculatoarele cu gândul la o persoană de care era îndrăgostit(ă) sau la cum să se evidențieze. Iată aici câteva amintiri de pe Yahoo Messenger: Sing In . Majoritatea dintre noi nu ne mai introduceam ID-ul și parola, și chiar încercam să fim și „Invisible to everyone” atunci când nu aveam chef de vorbit. Unii dintre noi aveam cele mai ciudate ID-uri. Îmi aduc aminte că aveam în lista de prieteni, Bebeloosha tha sau  Jmekeroo  și niște bule care doreau să fie un efect. Credeți-mă, că nici până în ziua de azi nu știu cine sunt oamenii ăia. Statusurile și avatarele . Existau persoane care aveau zilnic ceva scris la status. Dar cele mai folosite erau: DND (Do Not Disturb), BRB (Be Right Back) - eu încă îl mai folosesc, LOL (Laughing Out Loud). Unele persoane aveau un progrămel și le apărea la status ce muzică ascultau. Era amuz

Vacanță în Rodos, Grecia

Kalimera! Așa spun grecii în fiecare dimineață atunci când te întâlnesc. Bănuiești că înseamnă „bună dimineața” și zâmbești. Cam așa a fost pentru mine vacanța din Rodos, Grecia. A fost pentru prima dată când am plecat din țară și recunosc că am văzut și plusuri și minusuri, însă nu am de gând momentan să scriu despre ele, ci despre cât de mișto a fost. Insula Rodos este una dintre cele mai mari insule din Grecia, fiind faimoasă pentru Colosul din Rhodos din perioada antică (apropo, statuia nu mai există încă de pe atunci, deci riști să ai o dezamăgire, dacă nu citești în prealabil). Pentru cine nu știe ce e Colosul din Rhodos, aflați că a fost o statuie de peste 30 de metri închinată zeului Helios (zeul soarelui). În prezent, „fostele” picioare ale statuii, sunt reprezentate de un cerb și o căprioară, simboluri ale insulei. Mi-a plăcut foarte mult faptul că pe plajele lor, care erau în general pietroase, erau curate și bine întreținute. Muzica nu urla, turiștii nu erau înghesuiți,